خانواده های شکایت خانواده‌های مهاجر غیرقانونی از دولت ترامپ

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد، هشت خانواده از مهاجران در امریکا که در راستای اجرای سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ میان اعضای این خانواده‌ها جدایی افتاد، از دولت ترامپ به دلیل آسیب‌های مداوم وارد شده به آنها شکایت کردند و قصد دارند میلیون ها دالر غرامت دریافت کنند.

به نقل از پایگاه هیل، آنها از تبعات و عواقب روانی ناشی از جدایی بین اعضای خانواده‌ها شکایت کرده و به عنوان نمونه به یک دختر هفت ساله که بدون حضور مادرش قادر به خوابیدن نیست اشاره کردند.

استنتون جونز، وکیل این خانواده‌ها گفت، موکلانش به دلیل “بی‌رحمی غیر قابل توضیح” دولت واجد دریافت پول به عنوان غرامت و جبران خسارت هستند.

جونز اظهار داشت: دولت عمداً در حال آسیب وارد کردن به کودکان به منظور پیش برد آنچه که یک هدف سیاسی می‌بیند، است. این رویکرد شنیع و غیراخلاقی است اما در عین حال مطابق با قوانین یک جرم مدنی محسوب می‌شود که بر طبق قانون می‌شود برایش غرامت دریافت کرد.

این خانواده‌ها شکایتشان را از وزارت امنیت داخلی و وزارت خدمات انسانی و صحی به دلیل آسیب‌های وارد شده به آنها ثبت کرده‌اند.

بعد از انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهوری امریکا سیاسیت های ضد مهاجریتی او در این کشور جنجال آفریده است.

اخیرا آقای ترامپ گفته است که در مکزیک نیروی انسانی مستقر خواهد کرد. سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ نه تنهال در امریکا که در کشور دیگر نیزبا مخالفت های شدیدی روبرو شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *