در پی دستوارت جدید وزارت داخله؛

پنج پولیس متخلف از کار برکنار شدند

شماری از منسوبان پولیس ملی به دلیل اجرا نکردن دستورات برکنار شدند مقامات در وزارت داخله افغانستان اعلام کرده اند که پنج نفر از منسوبان این وزارت به دلیل اجرا نکردن دستورات از کار برکنار شده اند.

به گفته این وزارت، افراد برکنار شده، جزء افسران و ساتنمنان این وزارت بوده اند که مربوط به پولیس کاپیسا، پروان و میدان وردک هستند.

نجیب دانش، سخنگوی این وزارت در صفحه‌ی توییتر خود نوشته که این پنج تن در ولایت‌ها کاپیسا، پروان و میدان وردک ماموریت داشتند و بدون در جریان گذاشتن ریاست اوپراسیون وزارت داخله، وارد شهر کابل شده بودند.

پیش از این وزارت داخله به تمامی نیروهایش دستور داده بود که پس از این وسایط پولیس که از ولایات وارد کابل می شوند باید هماهنگی هایی قبل از آن صورت گیرد. این وزارت، بار دیگر به نیروهای پولیس هشدار داده است که در صورت تمرد و بی اعتنایی از اوامر این وزارت با برخورد جدی مواجه خواهند شد.

این وزارت بار دیگر به نیروهای پولیس هدایت داده که زمانی که با وسایط پولیس از ولایت‌ها وارد کابل می‌شوند، یک روز قبل از وارد شدن به کابل، از طریق اوپراسیون‌های مربوطه شان، یادداشتی را در مورد واسطه پولیس و هدف سفر شان به کابل با جزییات آن به ریاست اوپراسیون این وزارت ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *